Random Products

12:00

La mulți ani, românilor!




La multi ani, romanilor! Sa purtati in suflet momentele frumoase, valorile, oamenii si cel mai frumos plai! Fiecare calator pe plaiul romanesc este un culegator de traditii si de creatii! Să nu uitați că România este despre tradiții, despre strămoși și despre locurile frumoase pe care le-am vizitat, momentele în care am încercat să schimbăm lucrurile în bine, despre tristețe,greutăți, muncă, învățământ, iubire și despre pământ. Acel pământ din care eu încerc să-mi fac un rost, să prin rădăcini și să îi inspir pe cei din jurul meu, să doneze, să privească lucrurile din altă perspectivă, să fie mai buni și cel mai important să culeagă doar idei și povești frumoase, ce merită povestite și retrăite.

Pentru mine, România înseamnă tot ceea ce sunt eu, omul de ieri și de astăzi. Aici, am avut parte de cea mai frumoasă copilărie, la bunica mea când alergam prin curte, mâncam lapte cu mămăligă, așteptam cu sufletul la gură deliciosa chiseliță. Tot pe acest plai, am învățat să iubesc, să-mi ajut semenii și să fac voluntariat, să scriu, să dăruiesc și să zâmbesc din tot sufletul, indiferent cât de grea este viața.


Pe plaiul românesc m-am bucurat de cele mai frumoase așezări din România, de locurile care au un farmec aparte așa cum este Cetatea din Sighișoara, Castelul Cantacuzino din Bușteni, Cascada din Geoagiu Băi, ce mai îngustă stradă din Sud-Estul Europei, adică Strada Sforii din Brașov, Fântâna Muzicală din Craiova, Teatrul Național Cluj-Napoca, Transfăgărăsanul și multe alte atractii turistice.

Sper ca fiecare an să aducă o schimbare spre bine, în care România va evolua, mentalitatea se va schimba. Indiferent ce se va întâmpla și cât de greu o să-mi croiesc drumul meu în viață, îmi doresc să fac asta pe plaiul românesc, acolo unde oamenii buni apar asemenea unor mentori ce ne arată drumul, un drum care deși este pietruit, este unul frumos. 


Dragi călător pe plai românesc,
Sper să vă construiți un drum frumos, demn cu migala unei albine, care merge din stup în stup să caute polen și să aveți mereu aproape familia, oamenii dragi și lucrurile care fac plăcere sufletului. Pentru că, România este țara mea de suflet, chiar dacă uneori atârnă multe lucruri grele. Să semănați oriunde vă duceți motive și lucruri pe placul sufletului, ca să vă puteți întoarce!


You Might Also Like

0 Comentarios

Translate