Random Products

09:03

Festivalul Medieval Sighișoara 2017



Festivalul Medieval Sighișoara 2017 a fost o sursă de inspirație, pentru mine. A fost o experiență interesantă, în care am întâlnit personaje din filme, nemți care își ascuțeau armele confecționate dintr-un material dur. Taina Curierului Secret a fost tema acestui festival, care dăinuie de ceva timp și a introdus turiștii într-o perioadă veche, în care cetatea Sighișoarei sau centrul istoric vechi era motorul orașului, dar și locul în care se apărau de atacurile turcești.




Mai are rost să vă spun că ador locurile pline de semnificații, de tradiții și cu o istorie ce îți stârnește curiozitatea. Tainele Curierului Secret descoperite în fiecare loc din cetate, asemenea unui puzzle ce vrea să ofere piesa integrală creată cu multă iscusință.


Un festival ce merită bifat pe lista de obiective de revăzut și de repovestit, un loc în care o să revin cu drag de fiecare dată. Sighișoara este o locație interesantă cu multe obiective turistice, ce are o atmosferă medievală creată de arhitectura cetății. Cetatea Medievală găzduiește turnurile fiecărui meșteșug practicat atunci, de la croitori, cizmari, măcelari, cositori la fierari.










M-am delectat cu obiectele lucrate manual, nu degeaba se spune că sighișorenii sunt foarte talentați la meșteșugărit. Din mâinile lor ies cele mai frumoase obiecte, făcute cu migală, asemenea unei albine. De fiecare dată îmi cumpăr obiecte confecționate din lut sau magneți(mai bine spus ador să  achiziționez magenți când merg într-un alt oraș).




La Festival am învățat să trag cu arcul și nu în inima lui Cupidon, ci drept la țintă. Am avut emoții, deoarece eram la prima experiență de acest gen, dar spre suprinderea mea m-am descurcat de la prima încercare. Ca fiecare joc are o strategie, ideea este să reușești să-ți găsești un punct și să mânuiești arcul.

















 Dragi călători pe plai românesc,
Am întâlnit multe personaje simbolice, m-am delectat cu obiectele făcute de sighișoreni, concerte, activități în aer liber, atât pentru cei mari cât și pentru cei mici, dar și cu arhitectura impresionantă, care te duce cu gândul la Cetatea impunătoare care a reușit să-și păstreze atmosfera, obiectivele turistice și locurile frumoase. Ori de câte ori o să am ocazia mă voi reîntoarce în acest loc, pentru a revedea personajele din trecut, haina grea a timpului, a oamenilor, a locului, dar și cum se scurge timpul de la un Festival Medieval din Sighișoara.


You Might Also Like

0 Comentarios

Translate