Random Products

15:05

Reclamațiile la Poliție se tratează cu o să facem investigații



Pot spune că sunt genul acela de persoană, optimistă, care crede că există dreptate și că la un moment dat toate lucrurile au o rezolvare. Însă viața la bloc te pune în situații limită, în care un individ care vine în bloc la o altă persoană are responsabilitatea de a parca, unde e locul de parcare marcat să-l vadă toată lumea nu în casa mea. Un individ a reusit să-mi distrugă izolația în timp ce voia să parcheze. Ulterior când a observat că-mi dărâmă camera a tras o sperietură zdravănă și a plecat cu mașina având oglina ruptă și într-o stare de ebrietate, ca doar nu se întâmplase nimic.

Am sunat rapid la organele de cercetare, după ce am reușit să văd numărul de înmatriculare al mașinii. Ulterior m-am documentat pe internet să văd ce se poate întâmpla în cazul în care diverși indivizi îmi distrug izolația. Din ce am constatat această distrugere se încadrează la ”articolul 253, alineatul 4 Distrugerea, degradarea sau aducerea în stare de neîntrebuinţare a unui bun, săvârşită prin incendiere, explozie ori prin orice alt asemenea mijloc şi dacă este de natură să pună în pericol alte persoane sau bunuri, se pedepseşte cu închisoarea de la 2 la 7 ani.”

Chiar dacă am fost nevoită să apelez de două ori ca să se deplaseze polițiștii la mine acasă să constate ce s-a petrecut, poate că la un moment dat se vor lua măsurile necesare, până atunci rămâne să fac reclamații, iar organele de cercetare să trateze aceste situații limită, ale unor indivizi necunoscuți cu o să facem INVESTIGAȚII, o să CERCETĂM, o să VERIFICĂM. Mai bine veniți mâine la Secția de Poliție să depuneți o plângere. O procedură simplă și de foarte mare ajutor, atunci când un individ îți distruge casa. Și dacă mă agresează a doua zi să așteptăm să vedem dacă mă omoară? Doar zic.


You Might Also Like

0 Comentarios

Translate