Random Products

15:00

Unde mănânci preparate delicioase în Geoagiu Băi?


Unde mănânci preparate delicioase în Geoagiu-Băi?
Am tot fost întrebată unde se poate mânca pentru buzunarul fiecăruia în Geoagiu Băi, răspunsul este simplu, la Restaurantul Agrementul situat la 10 minute de mers pe jos de la hotelurile aflate în apropiere, pe Strada Germisara, Bloc P1, Parter.

În septembrie, luna aceasta m-am relaxat câteva zile la Geoagiu Băi și am făcut o călătorie culinară prin ciorba de pui a lagrec, ciorba de văcuță, carne de porc cu pireu și garnitură. Am savurat pe terasă toate aceste preparate în zile diferite. Partea cea mai faină este că au wifi și poți să bei o limonadă în timp ce îți verifici emailurile, partea negativă este că accesul gratuit poate să fie uneori la îndemâna hackerilor.


Costurile aferente acestor preparate între 10-15 lei în funcție de ce îți dorești smântănă, ardei sau pâine, limonada 7 lei, carnea de porc cu pireu și ardei copți 34 de lei. Nu am pozat toate preparatele mâncate, dar vă spun că am fost mulțumită de cum am fost servită de către ospătari și de cât de prompți au fost. Data viitoare o să mai mănânc aici sunt sigură de asta. Mi-au lăsat o impresie plăcută. Îmi aduc aminte că o italiancă, un italian și o româncă au vrut să se așeze la masă cu mine și ospătarul le-a spus să mă întrebe dacă sunt de acord cu asta. Sigur, mi-a făcut plăcere să văd cum se lăfăie oamenii în vin, un preparat cu rață, dar eu am ales mâncarea pe gustul meu. Ideea este că amabilitatea și respectul sunt importante, pentru ca un turist să se întoarcă în acel loc și pe principiul ”clientul nostru, stăpânul nostru” oamenii comunicau cu turiștii, să le ofere o călătorie culinară pe placul lor.

You Might Also Like

0 Comentarios

Translate