Random Products

14:30

Trag linia la sfârșit de 2017



Trag linia la sfârșit de 2017 și fac un bilanț la tot ceea ce s-a întâmplat în decursul acestui an. Îmi dau seama că am avut o activitate mai mare în offline și una destul de mică în online. Motiv pentru care am scris mai puține articole. Îmi dau seama că ar trebui să povestesc despre toate locurile în care am fost mai des și ce se poate vizita. Pot spune că am avut o experiență interesantă și că am mers în locuri ce merită povestite:
  1. Primul meu maraton de piese de teatru unde am văzut piese interesante cu un puternic impact și am rămas cu anumite idei. Cred că a fost momentul în care am învățat cum se scrie un spectacol pus în scenă.
  2. Festivalul Medieval Sighișoara 2017 a fost un alt eveniment la care am luat parte. Pot spune că a fost o experiență frumoasă, am văzut multe reprezentații, am tras cu arcul, am ascultat muzică, am făcut poze cu diferite personaje, am vizitat Turnul cu Ceas din Sighișoara, am făcut poze cu o sabie și am văzut multe obiecte meșteșugărești. 
  3. Iașiul a fost locul pe care l-am vizitat anul trecut. Am fost la Sfânta Parascheva și am mai bifat centrul orașului, Muzeul din curtea Mănăstirii. Iașiul este un oraș interesant ce merită vizitat, deoarece are o atmosferă boemă. Pot spune că traficul de aici este mereu îngreunat.
  4. Hunedoara a fost pe lista mea de obiective atinse. Am vizitat Mănăstirea Prislop un loc interesant, frumos amenajat, spiritual în care regăsești liniștea, puterea interioară, dar și cea a naturii.
  5. Sinaia este un alt loc în care m-am delectat cu o priveliște impresionantă. Castelul Peleș este un loc istoric ce merită revăzut. Parte amuzantă aș putea spune a fost în momentul în  care am oprit pe stradă doi turiști să-i întrebăm cum ajungem la Castel. Prima dată când am mers eram prea mică și nu știam drumul, mi-am schimbat expresia feței când cei doi americani ne spuneau(mie și prietenei mele) cum să ajung la destinație. Dovada că ne era mai utilă o hartă, adică acea bucățică de hârtie prețioasă care să ne coordoneze pașii.
  6. Bușteni a fost un loc bifat de mine, aproape în fiecare lună. Am poposit constant în locul în care duhovnicul meu se roagă pentru păcătoși. M-am rugat constant pentru a se schimba lucrurile în viața mea în bine, dar și pentru a vizita locuri noi în care să fiu în siguranță. Mănăstirea Caraiman este locul meu de suflet în care popesc în fiecare an, doar că anul trecut m-am legat spiritual de acest locaș sfânt.
  7. Mamaia a fost vizitată în lung și lat. M-am bucurat asemenea unui copil mic atunci când am fost la Delfinariu și am văzut reprezentația delfinilor. Am mâncat preparate delicioase și pentru buzunarul meu de student, de la ciorbă, saramură de pește, cârnăciori cu pireu. Mi-am dat seama că îmi place foarte mult saramura de pește. În același timp am mâncat pentru prima dată în viața mea midii și mi-am dat seama că nu-mi plac, nu sunt pe gustul meu.
  8. Constanța are foarte multe obiective turistice și am reușit să vizitez doar o parte din ele. Cazino-ul rămâne piesa de rezistență, deși trebuie să recunosc că are o istorie mai macabră, în care tinerii ce pierdeau la jocurile de noroc se aruncau în mare. Biserica Schimbarea la Față, Portul Tomis, Moscheei Carol 1 a fost doar câteva din obiective turistice ce le-am admirat și am rămas cu amintiri frumoase.
  9. Bunloc este un deal în Municiul Săcele, la 5 km de Brașov și a fost locul în care cea mai bună prietenă a avut parte de o experiență de neuitat. Visul ei de a zbura cu parapanta a fost împlinit și mă bucur că eu am fost cea care a organizat surpriza.
  10. Sfântul Gheorghe a fost locul pe care l-am revăzut de câteva ori,  la Ștrandul Sepsiszentgyorgy care este un ștrand frumos amenajat și un loc unde poți să-ți cumperi de mâncare, adică este bine gândit și pentru buzunarul oricui, Biserica Buna Vestire unde este amenajată într-un loc retras.
  11. Botoșani este o în zonă bogată în obiective turistice, în produse tradiționale, mănăstiri. Mănăstirea Zosin a fost supriză,  realizată de o persoană dragă mie. Astfel că înainte de ziua mea am fost să mă reculeg în acest locaș sfânt. O mănăstire în câmp, un colț de de rai în mijlocul naturii. Un loc în care o să mă reîntorc de fiecare dată când am ocazie, poate după ce o să dau de permis.
  12. Bucureștiul pe care l-am revăzut de câteva ori anul acesta și pot spune că mai am multe de vizitat. Dacă ar fi să mă iau, după spusele unui blogger primele obiective turistice ce merită văzute sunt mall-urile, astfel că m-am delectat la Mega Mall, și la Afi Palace Cotroceni cu hainele, bijuteriile și produsele cosmetice. 
  13. Râșnov sau mai bine spus Cetatea Râșnov a fost locul în care m-am plimbat și m-am relaxat. M-am delectat cu Muzeul Cetății Râșnov, Intrare în cetate prin zidul fortificat și Fântâna Cetății. De asemenea m-am bucurat de cântecul artistului sau mai bine spus a bătrânelului care își cântă povestea în fiecare zi în acest loc.
  14. Poiana Brașov este o stațiune turistică montată, destinată practicării sporturilor de iarnă. Am fost să mă relaxez în această destinație de câteva ori, mai ales că este foarte aproape de Brașov. Tot pentru prima dată am fost în Biserica Nașterea Sfântului Ioan Botezătorul.
Multe lucruri interesante mi s-au întâmplat în acest an. Nu cumpărasem lumânări și era una căzută jos, dovada că Dumnezeu mă iubește. Am făcut multe lucruri pentru prima dată în acest an și am încercat preparate la care nu m-am gândit vreodată. A fost un an interesant, anul nouă, în care mi-am analizat viața și mi-am dat seama cât de mult am evoluat în ultimii ani și ce povești frumoase am auzit și trăit. A fost un an dificil, de sacrificiu, în care mi-am dat seama care sunt cele mai importante lucruri în viață. Un an în care am realizat care este drumul meu și cât trebuie să lupt ca să îmi îndeplinesc visele.


Îmi puteți urmări activitatea pe Instagram, Facebook, Bloglovin.

You Might Also Like

0 Comentarios

Translate