Random Products

12:00

De Ziua Internațională a cuvântului ”Mulțumesc” aș vrea să-i mulțumesc lui Dumnezeu



De Ziua Internațională a cuvântului ”Mulțumesc” aș vrea să-i mulțumesc lui Dumnezeu, pentru că mi-a arătat calea prin vise, mi-a oferit o familie frumoasă și unită, alături de care am învins multe obstacole, dar și lucruri grele. Că mi-a oferit toate fațetele lumii și că am trăit mai multe experiențe frumoase, decât mi-am imaginat la 13 ani când se prevedea un sfârșit, care în realitate era un diagnostic greșit și slavă lui Dumnezeu, acum sunt sănătoasă și a fost doar o piedică. 

Îi mulțumesc lui Dumnezeu, pentru oamenii dragi din jurul meu, familia care mă susțină necondiționat și trăiesc toate sentimentele macinate de mine la intensitate mare. Și pentru oamenii pe care i-am cunoscut, fie că mi-au făcut un rău necesar, din care am învățat că nu e bine să ai încredere în oricine, dar și pentru cei care au ales să rămână alături de sufletul meu în lungul drum al vieții.

Îi mai mulțumesc și pentru călătoriile făcute, deoarece sunt sigură că a avut o contribuție, de a mă proteja și de a-mi arăta puterea naturii, oamenii buni care au semănat învățămintele alese. ”DOAMNE BINECUVINTEAZĂ INTRĂRILE NOASTRE ȘI IEȘIRILE” și îndrumă-mă să devin cea mai bună variantă a mea, să îmi găsesc menirea și să-mi calmezi furtuna din sufletul meu, atunci când văd câte nedreptăți se întâmplă în jurul meu.

Îți mulțumesc pentru evoluția mea și sper ca pe viitor să ajung un personaj mai încrezător în propriile forțe, să evoluez constant, să călătoresc pe plaiul românesc și să descopăr oameni noi, povești noi de viață și mentalități diferite. Să mă redescopăr constant și să învăț tainele acestei lumi.

You Might Also Like

0 Comentarios

Translate