Random Products

00:35

În fiecare an iau lumină împreună cu tati. Tradiția continuă.

În fiecare an iau lumină împreună cu tati. Tradiția continuă. Sărbătorile sunt un prilej pentru a petrece mai mult timp cu familia mea, a mă uita la filme, a face mâncare și a mă plimba cu părinții mei dragi. Ador să petrec sărbătorile Pascale alături de ei, să povestim, să râdem și să ne amintim de năstrușniciile din tinerețe.

De 21 de ani merg cu tata la aceeași oră 23:45 și să iau lumină de la biserica apropiată de locuința mea. Mereu cu gânduri pozitive, cu rugăciuni în minte rostesc și ”Hristos a înviat din morți, Cu moartea pe morte călcând, Si celor din morminte, Viata daruindu-le.” Întârziată de fel, mă pregătesc pe ultima sută de metri să merg la biserică.

Îmi oferă și o siguranță faptul că aleg să merg cu tatăl meu în fiecare an. Cred că și dacă m-aș așeza la casa mea, tot cu tati aș merge să iau lumină pentru că așa m-am obișnuit. Respect întocmai cerința de a aduce acasă lumina, că doar se spune că cine nu poate să o aducă o să fie răcit tot anul. Ceea ce s-a întâmplat de la Paștele trecut și până acum, am tot fost răcită și am petrecut cu o plasă de pastile pe sezon.

Ei bine, anul acesta am adus lumânarea acasă fără să se stingă pe drum, Slavă Domnului să trec cu bine de răceală și după aceea, ducă-se pe pustii boala. Cred cu tărie că fiecare avem nevoie la un moment
dat de luminița de la capătul tunelului, de o soluție pentru a scăpa din impas.

Am așteptat Paștele cu pace în suflet, cu o perioadă în care am postit și am 
încercat să fiu mai bună, să iert și să nu îi judec pe ceilalți. Îmi este foarte dor de
fratele meu care muncește peste mări și țări, dar sunt sigură că la un moment dat
o să revină pe plaiul românesc și atunci o să luăm lumină împreună.

Tradiția continuă anual... pentru că această Sărbătoare este despre învierea lui 
Hristos, despre minuni, despre liniște, despre familie, despre iubire și despre 
multă încărcătură spirituală. Hristos a înviat!

You Might Also Like

0 Comentarios

Translate