Random Products

15:20

Fluturele meu păzitor...bunicul meu

                                          Fluture, Painted Lady, Inchide, Floare
Fluturele meu păzitor este bunicul meu. Îmi dă târcoale și mă protejează în fiecare clipă, iar atunci când îmi doresc ceva cu adevărat pune o vorbă bună ca să mi se îndeplinească. În urmă cu 10 ani, bunicul meu a părăsit această lume, pentru a mă veghea de acolo de sus. 

Am simțit atunci că se prăbușește cerul, dar nu a vrut să-l văd cum se ridică la cer. Ne-am întors acasă, eu, mătușa și fratele meu, deși cu o seară înainte auzisem ceasul cum  ticăia...timpul se spulbera. Deși, ceasurile nu mergeau niciodată la mine la țară, nu aveam cum să auzim un ceas cum ticăie, dacă nu erau funcționale. Bateria se ducea cât ai bate din palme.

Șarpele casei, așa cum știm că fiecare casă are câte un înțelept pe alături, ne pregătea pentru ce avea să se întâmple. Pe drum spre casă, mătușa a visat cum cineva îi dădea o piatră în cap, eu visasem în urmă cu 3 sau 4 ani că pe  rândul 8 al 13-lea cavou în cimitir e înmormântat bunicul și a murit în luna august pe data de 13. Coincidență sau nu, mereu au premoniții când se întâmplă ceva cu cei din jurul meu.

Acum câteva zile mama îi dăduse de pomană, nu știu dacă a fost un semn de mulțumire sau vrea să-mi transmită un mesaj. Ideea e că și-a făcut apariție pe perdeaua mea, chiar lângă capul meu. L-am observat când mi-am schimbat cearceaful și m-am gândit la el.

Știu că acolo sus e mândru de mine și mă protejează de tot ce e rău. ”Nepoata lui dragă, precum o albinuță” a rămas la fel de agitată, mereu pe fugă și așa cum o alinta bunicul pe piciorul lui, în timp ce îmi mângâia părul cu același drag.

De curând, am avut un alt vis ciudat, în care MJ(un personaj marcant) îmi făcea semn să mă duc la el, totul se desfășura într-un loc extrem de luminat. Am vrut să merg la MJ, dar bunicul nu m-a lăsat, mi-a spus că eu ”am multe de făcut aici și că trebuie să mă întorc”. O parte din drum am mers cu el, după care mi-a spus la revedere, mi-a făcut cu mâna și a dispărut, mă întorsesem într-un loc cu verdeață.

Probabil că trebuie să mă feresc de ceva sau vrea să-mi transmită să am grijă de mine. Ideea este că am văzut o lumină albă, așa cum vedem în filme, nu știu de ce mi se întâmplă tot mai mie sau trebuie să cred că sunt un om special care are o menire, așa cum îmi spun ceilalți.

De un lucru sunt sigură, că bunicul meu mă veghează, mă protejează și mă ajută să trec cu bine peste toate obstacolele și capcanele vieții. Fluturele o să mă îndrume spre drumul cel bun și o să mă determine să-mi ating obiectivele, să-mi descopăr menirea și să lupt pentru visul meu. Bunicule, te iubesc mult de tot și să știi că mereu o să te port în inima și în gândul meu. 

Dragi, călători pe plai românesc sunt sigură că și pe voi vă protejează o divinitate și este salvatorul vostru...important este să credeți  și să vă rugați, iar cei dragi trecuți în neființă vor fi alături de voi sub orice chip și în orice moment.

You Might Also Like

0 Comentarios

Translate