Random Products

08:00

Cuvinte de început


Dragi călători pe plai românesc,
Mi se spune Ralucica, fiind și un diminutiv al prenumelui meu, născută în 1994 în cel mai frumos oraș din România, anume în Brașov.  De fel sunt din Brașov, ardeleancă convinsă, mno. Sunt absolventă a Facultății de Comunicare și Relații Publice. Licențiată mai bine spus. În prezent sunt masterandă a Facultății de Litere.Îmi place să descopăr oameni noi în călătoriile pe care le fac, să citesc și să scriu. Acestea sunt pasiunile pe care le materializez constant. Zodia Fecioară care îmi dezvăluie spiritul analitic și visător.

Mă bucur că ați poposit în locul în care îmi scriu cele mai frumoase amintiri, care vor rămâne ca o piatră de aducere aminte. Îmi place să scriu despre locurile pe care le vizitez, despre evenimentele culturale la care particip și despre poveștile frumoase ce merită relatate. Vă invit să citiți povestea mea și în interviul acordat Presei în Blugi.

Călătoria mea pe plaiul românesc a bifat mai multe obiective turistice din: Brașov, Sfântu Gheorghe, Dej, Cluj, Craiova, Sibiu, Bușteni, Sinaia, Iași, Sighișoara, Geoagiu Băi, București, Constanța, Hunedoara, Piatra Neamț, Botoșani, Prahova, Băile Tușnad, Mamaia.

În același timp, piesele de teatru(Karamazovii, În ochii tăi fermecători..., Băiatul din Brooklin, Prins în plasă, Trei generații), cărțile și meșteșugul nu sunt uitate. Cărțile care au pus o piatră de temelie la construirea personalității mele, dar și la un bagaj de informații pe care îl voi purta în lungul drum al vieții. 

Vă doresc un an inspirat și să vă redescoperiți în fiecare călătorie!
Dacă ți-a plăcut articolul te invit să mă urmărești și pe paginile google+facebooktwitterinstagram și pe noul meu canal de youtube.

You Might Also Like

0 Comentarios

Translate