Random Products

15:33

VEG FEST la Brașov, experiența alimentației vegane


           VEG FEST sau mai bine spus săptămâna vegetarienilor din România unde cei mai iscusiți bucătari s-au întrecut în preparate vegetale de la felul 1, felul 2 la desertul mult așteptat. Un eveniment în această săptămână a avut loc la Ceaineria Ceai et caetera din Brașov. 
                  Recunosc faptul că nu sunt o împătimită a alimentelor vegetariene, dar trec printr-o perioadă interesantă în care experimentez. Astfel că o propunere de a degusta din mâncarea vegană sau raw vegană a fost bine venită. Curioasă de alimentația vegetariană și pentru a  afla deviza persoanelor care au renunțat la preparatele din carne dar și la purtarea hainelor fabricate din piei de animale. Raw veganii nu mănâncă preparate din carne, brânză sau mierea de la albine. Mierea ce o folosesc veganii este produsă din polenul păpădiei, un produs vegetal făcut din plantă.


                       Am comandat un ceai de fructe roșii pentru două persoane( la 18 ron), unul delicios și am început să aflu din experiența veganilor. Motivația acestora pentru mâncarea sănătoasă din plante, un taifas de-ți lasă gura apă. Vegani înlocuiesc orice mâncare cu carne de porc, pui sau pește cu fructe și legume.




                 
                  Iată cum salata de icre este înlocuită cu o plantă pentru a da același gust însă fără a folosi din icre. O salată moale, exact ca și icrele. Am întins pe pâine salata care se apropie ca și nuanță de veritabila salată de icre, însă trebuie să recunosc că nu a fost rea. Focaccia  cu legume presărate și cu rozmarin, un preparat crocant și delicios (merită încercat și acasă, aștept rețeta).  



              Pâinea vegană în care nu este folosit laptele, ci doar făina cu apă și semințe pentru a fi mai consistentă. O pâine de încercat măcar o dată-n viață.







              Spanacul ce pare atât de sănătos a umplut farfuria de verdeață, am gustat acest preparat sărat. Pireul de mazăre a fost o mâncare inedită pentru mine, numai auzisem de mazărea pisată și trebuie să recunosc că a fost bună. 
              




                 Ridichi sau castraveții cu humus cu sfeclă roșie au fost nemaipomeniți, mi-au plăcut foarte mult. Aș da 10 pentru gust, aranjarea în platou și pentru alegerea legumelor în comparație cu acel humus preparat la rece.
   




                    Trecând la desert, salata de fructe a fost o explozie de fructe de la căpșuni, banane, mere, la mandarine și stafide. Numai mâncasem salată de fructe cu stfide și cu mandarine, de fiecare dată când fac această salată de vară uit de aceste fructe care întregesc platoul cu bunătăți.


          Preferatele mele au fost aceste bombe, așa cum le-am numit. Trebuie să încerc ambele rețete și nu sunt cele făcute cu biscuiți, ciocolată  iar în mijloc poți găsi vișinele sau cireșele din băuturi. Bombe vegetale făcute din curmale și din susan(vă recomand cu drag aceste bombe).





                  Celelalte bombe mai deschise au fost preparate din caju, migdale și scorțișoară. De îndată ce aflu rețeta o postez aici, să vă bucurați de bombe vegetale delicioase.

                 Experiența aceasta nouă, a fost benefică pentru mine deoarece am descoperit oameni noi pasionați de alimentația vegană. Cel mai mult mi-au plăcut bombele care le voi încerca în următoarea perioadă și îmi doresc să particip pe viitor la astfel de evenimente, cred că pot combina alimentația mea cu desertul vegetarienilor.
           Tu ce părere ai despre alimentația veganilor? Care este motivația ta pentru care mănânci preparate vegetale?

You Might Also Like

0 Comentarios

Translate