Random Products

19:07

Blogmeet Brașovean cu veteranii din Grupul Social Media Brașov

Sursa: https://instagram.com/p/3MaR7FLN5T/

                    Trecură, aproape două luni, de la întâlnirea cu veteranii din Grupul Social Media din Brașov. Deși, am avut două tentative de a reuni bloggeri brașoveni la aceeași masă, trebuie să recunosc că nu am reușit să fac acest lucru. Bloggeri brașoveni care scriu constant, nu mă refer la cei care au scris 5 articole în  6 ani, ci la cei care au reușit să-și construiască un nume, să se facă remarcați prin calitatea articolelor. 
                  

Primul cu care am vorbit și care mi-a dat sfaturi, în ceea ce privește un nume pentru domeniu, că doar trebuie să trec  la alt nivel mai avansat, a fost Dorin care are un blog interesant, atât prin cromatica aleasă cât și prin articolele scrise pe înțelesul tuturor. Să nu uităm de nuanțele și ironiile punctate în articolele sale pentru deliciul publicului.
                  


Dorin între timp îmi spunea de Manuel Cheța, bloggerul care cunoaște foarte bine, comunitatea de bloggeri. După  ce verific prin listă, realizez că-l aveam pe Manuel în lista de facebook și că am citit articole de pe site-ul lui. Mică mai este lumea și vorba aceea se-ntâlnește  munte cu munte darămite om cu om. Manuel este un nume în comunitatea brașoveană, datorită apariților de  la tv prin emisiunea Tehnocultura, precum și pentru implicarea sa în activitățile de promovare a Brașovului.
                       


Observând, că mă implic în diferite activități, Manuel mi-a spus de  blogmeetul organizat  cu veteranii din Grupul Social Media Brașov. Fără să stau prea mult pe gânduri, am hotărât să merg la cafenea pentru a-i întâlni pe bloggeri. Ajunsă la locație, fac cunoștiință cu fiecare blogger. 
                      

Sergiu sau mai bine zis filosoful, mă examinează cu atenție și începe să-mi povestească despre pasiunile acestuia. Dincolo, de faptul că mi s-a părut un blogger documentat, asemenea unui jurnalist care îți adresează întrebări pentru a te duce într-o situație limită și a vedea cum reacționezi, este și un bun cunoscător al psihologiei umane( citește omul). Am învățat de la Sergiu, că indiferent câte obstacole avem  sau câți oameni nu sunt de acord cu ceea ce facem trebuie să ajungem la final(să ne îndeplinim visele). Sergiu are un blog ce prezintă viața văzută în negru, la propriu vorbind.
                        


Robert este un nume în blogosferă și în politică. Romanticul este cunoscut pentru implicarea sa în activitățile pentru promovarea Brașovului, în evenimente pentru sprijinirea unor cauze, dar și pentru fotografiile cu care ne delectăm constant pe instagramul lui. Mi-am permis să pun și fotografia făcută de acesta , la blogmeet pentru a surprinde atmosfera de atunci. De la Robert, am învățat că trebuie să mă reinventez constant pentru a surprinde cititorul. 

                         

 M-am revăzut și cu doi bloggeri pe care i-am cunoscut în alte circumstanțe, implicați în activități, însă fără să știu că mai postează articole pe blog. Alex  este un bun coordonator, dar iată că are o pasiune pentru fotografii și pentru a redacta, părerea lui despre aplicațiile ce se înmulțesc pe zi ce trece. Alex, este acel blogger stăpân pe sine și cred că a reușit să se facă cunoscut prin articolele scrise fără rețineri(mereu vorbește pe șleau). De la Alex am învățat că, bunul simț primează într-o societate care aparent promovează tupeul. De multe ori, am crezut că tupeul este important pentru a ajunge unde îți dorești și fiind mai timidă, am avut impresia că mereu voi avea de pierdut. Viața mi-a demonstrat că un om cu bun simț are mai mult de câștigat decât un tupeist.



Dragoș este un blogger pasionat de tehnologie, de aceea și face parte din boardul de conducere al BESTului. Dragoș este implicat în multe activități de voluntariat de la Hospice(Asociație non-guvernamentală înființată pentru bolnavii de cancer în fază terminală) la BEST( Asociație studențească, unde te poți dezvolta și poți cunoaște povești noi de viață). De la Dragoș am învățat că este bine să descoperi oameni noi și să cauți mereu să-i ajuți pe ceilalți.



Bogdan este acel blogger pasionat de fotografie, care ar imortaliza un personaj în cele mai inedite ipostaze. O fotografie  face cât o mie de cuvinte, mai ales atunci când elementele spun o poveste și transmit emoții interlocutorului. De la Bogdan am învățat că este bine să mă axez pe un singur domeniu pe care-l stăpânesc cel mai bine. 
      


Blogmeet Brașovean cu veteranii din Grupul Social Media Brașov, a fost experiență de repetat, în care am primit multe sfaturi, de la bloggeri care scriu de peste 5-7 ani. Îmi doresc ca pe viitor, comunitatea bloggerilor brașoveni să fie mai unită și să participăm mai des la evenimente pentru promovarea Brașovului. Împreună putem regenera Brașovul prin cultură și multe mâini strânse, în jurul unor idei.

You Might Also Like

0 Comentarios

Translate