Random Products

08:00

Bookfest-Salonul de carte ajunge la Timișoara

Fotografia postată de Bookfest - Salonul Internațional de Carte.

Bookfest-Salonul de carte ajunge la Timișoara. În perioada 19-22 aprilie în intervalul 10-20 va avea loc Salonul de Carte prin care Asociația Editorilor din România dorește să promoveze autorii vechi, canonici, dar și pe cei care debutează. Evenimentul are loc la Centrul Regional de Afaceri CRAFT(vizavi de Sala Olimpia). În fiecare an evenimentul aduce în atenția publicului povești interesante ce merită explorate din cărțile expuse.

Un alt motiv în plus să mergi la eveniment sunt reducerile la cărți. La ultimul eveniment la care am participat am plecat cu o serie de cărți interesante la prețuri bune și pentru buzunarul meu. Salonul de carte este un eveniment interesant, ce reunește edituri diferite cu povești diferite, poezii alese, dar și cărți despre pasiunile ce merită să fie materializate și antrenate constant.

Bookfest Timișoara este un eveniment ce merită să fie bifat, mai ales că poți să cunoști autorii contemporani, cumperi cărțile preferate reduse și te poți delecta cu autori noi care îți atrag atenția. 

Dacă ți-a plăcut articolul te invit să mă urmărești și pe paginile google+facebooktwitterinstagram și pe noul meu canal de youtube.

You Might Also Like

1 Comentarios

  1. Călătoria și fotografierea este pasiunea mea. Mi-ar plăcea să fiu suficient de bogat pentru a călători în întreaga lume. Până acum am început să tranzacționez pe https://www.instaforex.com/reviews_forex_traders, adică, citesc informații și urmărește tutoriale. Un pic interesant și spun că este un mod real de a face bani.

    RăspundețiȘtergere

Translate