Random Products

17:17

Transfăgărășan este traseul în care natura este înfățișată într-o capodoperă ce-ți taie respirația

A photo posted by calatorpeplairomanesc (@calatorpeplairomanesc) on
Transfăgărășan este traseul în care natura este înfățișată într-o capodoperă, ce-ți taie respirația. Mi-am dorit tare mult să ajung aici, după ce am vizionat mai multe documentare. De necrezut că există locuri atât de frumoase pe plaiul nostru românesc. M-am bucurat de fiecare moment, de fiecare serpentină care mai aducea ceva nou, ceva inedit, rupt dintr-un film frumos. Pot spune că este o față deosebită a plaiului românesc, acolo unde natura se dezlănțuie, unde cele patru anotimpuri dau năvală într-o singură zi.

Prima oprire, după ce am ajuns în Cârțișoara a fost la Cabana Bâlea Lac, acolo unde mâncarea nu a fost tocmai pe gustul meu. Motivul principal fiind preparatele prea condimentate, mujdeiul de usturoi este o apă chioară de toată frumusețea. Bine că ne-am mai delectat cu peisajele de pe terasă, că altfel mâncare ne-a lăsat un gust amar. O parte din prietenii mei au urcat cu telecabina și au fost impresionați de tot ceea ce au văzut, iar ceilalți am hotărât să ne apropiem de un râu și să ne bucurăm de apa limpede și rece, care-și făcea loc printre pietrele de o punea la încercare, așa cum este și viața noastră plină de obstacole. 
A photo posted by calatorpeplairomanesc (@calatorpeplairomanesc) on

Aerul curat, susurul apei, cântatul păsărelelor, verdele calmant al pădurii și prieteni dragi în jurul meu. O zi perfectă pentru a-mi încărca bateriile, într-un loc în care totul vine de la sine. Mi-am luat inima în dinți și am continuat cu drumul ce mă ducea mai aproape de frumusețea naturii și de o capodoperă ce lăsa în urma ei un drum spectaculos, în care natura devenea din ce în ce mai măreața, mai colorată și mai bogată.


Natura îmbracă forma unei capodoperi, a unui hău nemărginit al frumuseți, al unei păduri care se formează într-o ordine perfectă, grațioasă. Mă fascinează spectacolul naturii, al formelor și culorilor nemaivăzute și nemaiîntâlnite. În natură, gândurile se aliniază, ambițiile cresc și inspirația ajunge la un alt nivel al cunoașterii de sine.

Transfăgărășanul  este un traseu de revăzut și de repovestit constant. Un loc de poveste unde mi-am încărcat bateriile, mi-am așezat gândurile, m-am delectat cu verdele calmant al pădurii și cu formele interesante ale naturii. Toate astea au creat un cadru special ce reprezintă o oglindire a plaiului românesc.

Dragi călători, dacă tot v-am povestit despre Transfăgărășanul și de ce merită să ajungeți pe culmile cele mai înalte ale plaiului românesc, nu ratați acest traseu pentru că sunt sigură că nu o să vă pară rău.

You Might Also Like

0 Comentarios

Translate