Random Products

09:34

Un om bolnav poate să-ţi influenţeze trăirile

                                   Mental Health, Mental Illness, Women



Un om bolnav poate să-ţi influenţeze trăirile în mod negativ. Consider că o gândire pozitivă poate să te scoată din starea respectivă şi să te ajute să vorbeşti cu omul drag, asemenea unui psiholog care ascultă neîncetat şi te lasă să găseşti răspunsurile la întrebări. În acelaşi timp, bolnavul se poate elibera de toate gândurile negative care-i invadează mintea.

Nu lăsa acel "nu pot să duc o cană de apă la gură" sau acel "sunt o legumă" să te determine să exagerezi cu grija purtată viyavi de bolnav, pentru că nu trebuie să-l demoralizezi, ci să-l încurajezi pentru a spera că ziua de mine o să fie diferită. 

Uneori efecul domino am impresia că nu apare, mai ales când am cea mai mare nevoie, dar sunt sigură că toţi avem de dus o cruce şi că avem o menire aici pe pământ. Menirea mea este de a aduce zâmbetul pe chipul celor dragi mie, de a visa cu ochii deschişi şi de a munci pentru visul meu. Da, am şi eu un vis la care lucrez şi pe care încerc să-l concretizez pe yi ce trece tot mei mult.

Un om bolnav, aşa cum este mama mea trece toate acţiunile prin filtrul ei, bazate pe experienţele ei, diferite de ale mele. Unele zile am impresia că sunt din ce în ce mai dificile, că viaţa este o luptă continuă cu dureri, trăiri şi contexte care să ne pună într-o situaţie limită.
Atunci când suntem într-o situație limită avem impresia că se sparge o oglindă în mii de bucățele, de reflecții, de idei, asemenea unui puzzle care are nevoie de toate piesele, de toate fațele pentru a reface acea poveste uitată într-o cutie a pandorei. 


Treptat ne dăm seama că vorbind de frământările noastre, toate aceste gânduri se eliberează, pentru a face loc unor momente mai fericite din viața noastre care și-a pus amprenta în anumite situații. 

Dragi, călători pe plai românesc, vă doresc multă răbdare cu cei dragi, pentru a-i putea încuraja să fie mai optimiști și să se bucure de viață, pentru că este scurtă, trecătoare, frumoasă și unică.





You Might Also Like

0 Comentarios

Translate