Random Products

15:57

Cum ar fi dacă într-o zi...te-ai întâlni cu destinul?

Cuplu, Iubitorii De, Mers, Dragoste, Tineri, Relaţia

Cum ar fi dacă într-o zi...te-ai întâlni cu destinul?
O întrebare pe care o aud constant în ultimii ani, poate pentru că multe semne mă duc cu gândul la faptul că într-o zi absolut întâmplător voi întâlni o persoană de lângă care nu aș vrea să mai plec nicicând. Nu sunt genul de persoană care să mă îndrăgostesc prea repede, motiv pentru care, îmi trece la fel de greu.

Nu îmi deschid inima în fața oricui și uneori nu am încredere în oameni. De-a lungul timpului mulți oameni m-au dezamăgit și atunci m-am interiorizat, am început să analizez oamenii, implict să mă gândesc de foarte multe ori înainte să spun ceva. 

Acum câțiva ani, am avut multe vise ciudate, legate de viața mea personală. Printre care unul m-a pus pe gânduri și mereu mă între dacă o să trec și prin asta. Mi-am întâlnit ursitul absolut întâmplător, ne-am iubit, ne-am certat și ne-am despărțit...am trecut prin toate acele momente ale primei iubiri și se sfârșise. Acel om semăna foarte bine cu mine, toată lumea avea impresia că suntem frați.

Mai târziu am întâlnit un alt om frumos, prin mulțime, într-un cadru în care nu mai fusesem până atunci. Un palat din marmură, în care mulți oameni de business veneau la eveniment, el mă lua de mâna și se uita drept în ochii mei. Îmi aduc aminte că în vis, el era îmbrăcat într-un costum elegant, aparte, un smoking rafinat, iar eu într-o rochiță scurtă în față și lungă în spate. Domnul era înalt, cu ochii albaștrii, inteligent și frumos.

De multe ori, mă gândesc de ce nu ne spunem nimic la început, ne privim timid și ne lăsăm purtați de valurile dragostei. Frumosul sfârșește tragic, într-un accident de mașină, sinceră să fiu nu aș vrea să trec prin așa ceva. Dar, cine se poate împotrivi destinului?

La final m-am reîntâlnit cu primul iubit, care-l mituia pe fiul meu cu jucării și ca să poate să mă recucerească. Mereu, mă gândesc că o să am aceeași soartă ca a mamei mele sau a bunicii, care a rămas cu același om până la cele mai dulci bătrâneți și nu că un om drag, alături de care îmi construiesc o casă, o familie și îmi definesc personalitatea se prăpădește.

Cum ar fi dacă într-o zi ai visa că săruți cai albi în vis și te întâlnești cu marea dragoste? Probabil că în realitate vă zâmbiți și vă sorbiți din priviri. În gândul vostru ar rula tot felul de idei ”oare cine e? ”, ”oare mă privește”, ”oare mă observă?”, ”cum să-i dau de înțeles că-l/o plac?”.

Dragi, călători pe plai românesc, cred cu tărie că nu te poți pune în fața destinului și că poți doar să înfrunți avalanșa și prăbușirea cerului cu demnitate. Fiecare undeva, cândva și într-un loc special, ne vom întâlni jumătatea, acea persoană care am vrea să rămână alături de noi în această călătorie până la dulci bătrâneți, atunci când ne privim nepoți, ne ajutăm copii să se definească ca oameni și încercăm să le dăm sfaturi înțelepte celor dragi.

You Might Also Like

0 Comentarios

Translate