Random Products

12:00

De ce mă discriminezi?

 Om, Ciudat, Masculin, Distractiv, Fata

Se spune că fiecare pasăre pe  limba ei piere, mai ales atunci când minciunile îi îngroapă și îi duc acolo unde le este locul. Asta se întâmplă, atunci când oamenii încearcă să denatureze prin orice tertip realitatea sau adevărul gol, goluț. Unii oameni joacă murdar, până în momentul în care totul se năruie, tot ceea ce este construit cu ajutorul minciunilor sau prin călcarea cu zâmbetul pe buze pe cadavre.

”De ce mă discriminezi?” dacă nu-mi știi povestea, de la început când totul nu era atât de roz, când trăgeam de bani, când fugeam de la un spital la altul, când învățam fără meditații, când făceam tot posibilul să fiu EU. Acel EU care astăzi a evoluat și care nu mai ține cont de părerea ta. Acea părere muabilă care poate fi raportată la o valoare de zero.

Statistic vorbind TU ești doar un singur număr, care mă citește constant și care nu pierde nici măcar o ocazie pentru a afla noutățile despre mine. Ironic, tu ești același personaj, un simplu spectator al vieții care reușește să denigreze și nu să construiască. Clădește înainte să distrugi și nu uita să-ți vezi mereu gunoiul din proprii ochi.

Mă denigrezi, atunci când mă vezi în autobuz, oricare ar fi EU și dai din coate să ajungi primul pe scaun. Fără să te gândești că unii pasageri pot fi operați, loviți sau poate nu se simt bine. Dar, tu insiști să-mi faci rău, mie sau lor, oamenilor desigur. Ai face orice să distrugi un om, pentru simplu fapt că muncește pentru ceea ce are și stă ore întregi să învețe, în timp ce tu nepăsător te-ai urca pe orice cadavru.

Chiar și atunci când mă vezi în spital, oricare ar fi EU și încerci să te bagi în față. Să-i fentezi pe toți, cei care se trezesc înaintea ta și-și așteaptă rândul, cu poate mai multe griji și tot atât de multe dureri. Unii oameni suferă de boli vizibile cu ochiul liber, de la mâini tremurânde, la tot felul de boli de piele la cele ascunse.

Mă discriminezi, oricare ar fi EU,  la locul de muncă, punând laxative și otravă în paharul meu, că poate o să ajungi acolo unde-ți dorești, săpând groapa altuia. Ține minte că orice faci în această lume, se va întoarce împotriva ta nu acum, ci atunci, la momentul potrivit, când ai impresia că-ți este lumea mai dragă.

Mă discriminezi, oricare ar fi EU, la școală sau la facultate, atunci când nu am atitudinea ta sau când nu sunt la fel ca tine, semi-analfabet. În orice context, în care eu, învăț, citesc și sunt în conformitate cu normele societății. Poate că nu suntem la fel, uneori din păcate, alteori din fericire pentru mine. 

Mă discriminezi, oricare ar fi EU, față de prieteni, pentru că nu sunt la fel ca tine. Nu mă laud cu mizerii, nu încerc să înjunghii pe toți oamenii pe la spate și nu-i jicnesc pe toți. Atunci când nu-mi dau ochii peste cap, pentru că mi se atrage atenția cu privire la un lucru. 

Dacă noi nu gândim la fel, nu avem aceleași pasiuni și nu am avut parte de aceleași piedici, nici de aceleași obstacole și nu faci parte din cercul meu de prieteni atunci ”de ce discriminezi?”. Înainte să arăți cu degetul spre mine, mâine acel MINE se va transforma în EUL tău, al familiei tale sau al apropiațiilor, la toți ne vine timpul. Timpul să plătim pentru tot ceea ce am făcut. De ce totuși crezi că mă poți discrimina?

You Might Also Like

0 Comentarios

Translate