Random Products

08:00

Aplicația GTI Taxi un instrument util de călătorit în România

iPhone Screenshot 1
Aplicația GTI Taxi un instrument util de călătorit în România. Spun instrument, deoarece este o aplicație mobilă prin care putem observa taximetriștii disponibili și pe care îi putem evita. Mi se apare o aplicație utilă pentru că ne putem conecta de pe smartphone. Aplicatia GTI TAXI se poate descărca gratuit din App Store (iOS) sau Google Play (Android), în funcție de tipul telefonului pe care îl folosești.

Te poți conecta cu ușurință prin adăugarea numelui, prenumelui, numărului de telefon, adresa de e-mail și parola de logare.  Cinci pași simpli sau doar un pas prin conectarea la aplicație, cu ajutorul contului de facebook, pentru a găsi mașina disponibilă și de a da un feedback companiei. De cele mai multe ori, cei de la dispecerat susțin că nu au mașini disponibile, te pun în așteptare și trebuie să te duci direct la un taximetrist ca să ajungi în timp util la destinație.

Pe cât de simplu, pe atât de comod, pot să intru în aplicație, unde îmi arată adresa și locația în care mă aflu. Caut locația unde doresc să ajung și verific ce șoferi sunt disponibili, în acel interval. 

Un alt aspect important, constă în corectitudinea șoferilor, personal nu am întâmpinat nereguli, în ceea ce privește legalitatea documentelor. Mereu sunt atentă la numărul mașinii și le dau un mesaj alor mei, mai apoi mă uit la taximetru.

Am văzut de un timp, multe GPS-uri în taxiuri și cred că lucrurile evoluează constant, atât în beneficiul consumatorului(clientul), cât și al șoferului. Dincolo de stațiile prin care comunică despre potențiali clienți. 

Aplicația GTI Taxi este un atuu al clienților care pot să verifice comenzile anterioare, mașinile disponibile pentru orice locație din România. Utilă pentru călătorit pe plaiul românesc, deoarece poți să-ți asiguri drumul dintr-o locație în alta și să-i reclami pe cei care fac câte o nefăcută.

Vă recomand cu încredere aplicația mobilă GTI Taxi și sper să aveți parte doar de călătorii plăcute sau responsabile. 

Tu ce părere ai despre Aplicația GTI Taxi? Crezi că este utilă? Dacă o folosești, te-a ajutat?

You Might Also Like

0 Comentarios

Translate