Random Products

04:48

Brașovean cu mic cu mare, sâmbăta e în mișcare


                  
                 Brașovenii vor avea parte de o serie de activități în aer liber, sâmbătă, în data de 11 iulie. 12 ore, 12 amintiri și 12 activități toate într-un singur loc, dedicat socializări și anume în Piața Sfatului(locul unde se organizau târguri pentru  negustori). Cele 12 ore în aer liber, de la ora 9 la 21, brașovean cu mic cu mare  se distrează prin mișcare.
             Amintirile din copilărie mă năpădesc, atunci când mă gândesc la activitățile din aer liber. Rebound AAS, trambulina mică este o versiune modernă a săritului în pat. Adoram să sar în pat, pe vremea când arcurile erau cele mai utilizate instrumente pentru confecționarea unui pat(dincolo de burete și material). Arcurile din pat începeau să se strice, iar rezultatul era unul pe măsură. Trebuie să recunosc că părinții mă certau mereu pentru că aveam ambiția să stric patul prin săriturile cu lansare din pat. Rebound AAS este o activitate interactivă prin care cei mici și cei mari, se detensionează prin accelerarea musculară. Activitatea Rebound AAS va fi coordonată de către Dana Boros.


               Activitatea Khai Bo îmi  reamintește de primii pași de dans, dar și de mâinile care se îmbinau cu mișcările corpului. Activitatea coordonată de către  Adrian Borozan își propune să antreneze toate grupele de mușchi. 

                Privind în trecut, prin clasa a 5a, în generală la ora de sport trebuia să aruncăm mingea de oină. Proba la sport reprezenta 50% din nota finală, iar profesorul era extrem de exigent. Mingea de oină era și grea pentru două mânuțe mici, în timp ce aruncarea era îngreunată de mișcarea în sine. Primul gând ce mi se întipărește în minte despre activitatea Functional Training cu Cristina Androne și Ana Maria Guther



Cum aș putea uita de ascunselea, jocul preferat al copilăriei, unde fiecare locușor era interesant. Zgârieturile avea rolul lor în cea mai frumoasă etapă a vieții și anume copilăria. Farmecul aplecărilor mă duce cu gândul la Steel Combat cu Fernando Gorini. Jocul preferat unde fiecare trebuia să stăm câteva minute în poziția rămasă era 1, 2,3 la perete stai. Stăteam câteva minute neștiind că mușchii noștri lucrează, asemenea activității Steel tonic cu Fernando Gorini.


Dansul din fața blocului va rămâne o amprentă frumoasă, împreună cu 3 vecine am cântat și dansat în fața celor 20 de vecini care se perindau prin jurul scenei. Scena era una grandioasă în fața blocului, amenajată special cu salcii, iar ținuta era una pe măsură(o explozie de culori). Înainte inventasem o coregrafie pentru a se potrivi cu melodia ce o interpretam. Onekor este o precoregrafie, prin programe diferite de la mișcări lente spre cele mai accelerate. Programul Onekor  va fi ținut de către  Mihaela si Marius, antrenori de fitness. 
         

 După ce am inventat o coregrafie și versuri, am început să ne prezentăm momentul nostru, asemenea programului zumba. Zumba cu Marius Grancea si Mihaela Opria este o activitate antrenantă și amuzantă, unde dansul și gismnastica de îmbină perfect. 


Prima dată când am învățat să mă dau cu rolele, aveam în jur de 4 ani, ținută de două vecină am reușit să fac primii pași. În câteva luni, după ce îmi țineam echilibrul, părinții mi-au cumpărat  rolele cu 4 roți. Vara era sezonul ideal să mă plimb pe role prin parc, după ce am prins mai mult curaj, săream și alergam pe ele până ce mă loveam de vreun copac sau trecător și plonjam pe asfalt.  În timp, rolele au fost modernizate transofrmându-se într-o  șină. De la șină  sau modificat în ghete cu înveliș rezistent și  tălpi Hard cu arcuri Pro. Kangoo Jumps este activitatea ținută de  Ildiko Dosa, în Piața Sfatului.

Boot Camp Romania (Ultimate Workout) sunt exerciții inspirate din antrenamentele de tip militar. O astfel de zonă, va fi  amplasată programului Boot Camp în Piața Sfatului. 
                 

Real Ryder cu 20 de biciclete staționare, unde brașoveni mici și mari se vor bucura de un antrenament al mușchilor. Apropo de acest antrenament, țin minte că mă chinuiam să ajung la pedale, dar tot eram motivată să merg pe bicicletă.
                          

Gravity cu 5 posturi de lucru pentru antrenamentele destinate grupelor musculare. Atunci când vine vorba de  aparatele cu scripeți, aș putea asocia cu bara de bătut covorul sau cu sacii cărați. În urmă cu 10 ani, bara de bătut covorul era un aparat potrivit pentru diferite mișcări. Un astfel de antrenament, în care mușchii lucrează prin ridicarea capului deasupra barei.
                        

 TRX este un antrenament suspendat, cu greutatea corpului. Asta îmi aduce aminte de la executarea roabei la statul în picioare într-un autobuz, iar când se oprește brusc ne sprijinim de   materialul amplasat pe bară pentru a ne proteja de eventualele căzături.                     
                   

Brașovean cu mic cu mare, sâmbăta e în mișcare. Mi-am adus aminte de jocurile copilăriei dar și de primele experiențe cu aparatele primitive(gen bara de bătut covoare). Tehnologia a evoluat în bine, de la bara pentru bătut covoare la aparate performante pentru grupele de mușchi. Evenimentul adună antrenori importanți ce s-au remarcant prin rezultatele obținute și dorește să promoveze mișcarea la munte.
         

Tu ce părere ai despre acest eveniment sportiv? Campania Mișcarea face bine crezi că este benefică și motivantă pentru brașoveni?

You Might Also Like

0 Comentarios

Translate